میزان آنتن دهی سیم کارت نمایش داده نمی شود
عدم نمایش میزان آنتن دهی سیم کارت به دلیل عدم ارتباط با شبکه , غیر فعال بودن سیم کارت ,مسدود بودن سیم کارت و یا نقص آنتن دهی سیم کارت در آن منطقه می باشد. برای تست عملکرد صحیح سیم کارت ,آنرا در گوشی قرار داده ارسال تماس و پیام آن را بررسی نمایید.
عملکرد پاسخگویی سیم کارت کند است
سیم کارت را در گوشی قرار دهید و تمامی سرویس های اضافی را غیر فعال نمایید.
پیامی از دزدگیر دریافت نمی شود
1- مطمعن شوید سیم کارت دزدگیر شارژ کافی برای ارسال sms دارد 2- میزان آنتن دهی سیم کارت دزدگیر را بررسی نمایید
دزدگیر بلافاصله پس از فعال شدن تحریک می شود
به صفحه نمایشگر توجه کرده و عامل تحریک دزدگیر را مشاهده و رفع نقص نمایید. به طور کلی صفحه نمایشگر در زمان تحریک شدن به دو قسمت تقسیم می شود. سطر اول عملیاتی که دزدگیر در حال انجام آن است ( نظیر ارسال تماس یا ارسال sms) و سطر دوم که نشان می دهند دزدگیر بوسیله چه عاملی تحریک شده است. شما می توانید با مشاهده علت تحریک نسبت به رفع آن اقدام نمایید.
برد ریموت کنترل ها کاهش یافته
باتری ریموت کنترل را تعویض نمایید.
میزان آنتن دهی سیم کارت دزدگیر بسیار کم است
محل نصب دزدگیر به اشیاء فلزی نزدیک نباشد.با سیم کارت دیگر این مورد بررسی شود. در صورت تست نمودن میزان آنتن دهی سیستم با دو نوع سیم کارت و عدم دریافت آنتن دهی مناسب , محل نصب دزدگیر فاقد آنتن دهی ایده آل بوده و بایستی محل دیگری را برای نصب انتخاب نمایید.
هنگام قطع و وصل برق شهر ساعت سیستم تغییر می کند.
تعویض بک آپ برد صفحه کلید را ( باتری سکه ای 2035 ) تعویض نمایید.
دزدگیر بصورت خودکار در ساعات معین فعال می گردد
احتمال فعال بودن “کنترل خودکار سیستم” وجود دارد .فعالیت خودکار دزدگیر را بررسی و در صورت عدم تمایل غیر فعال نمایید.
هنگام کار با نرم افزار , پاسخی از دزدگیر دریافت نمی گردد.
احتمال ثبت ناصحیح رمز سیم کارت , ثبت ناصحیح شماره مستر و یا عدم شارژ سیم کارت دزدگیر وجود دارد. شارژ سیم کارت را برسی نمایید , نرم افزار را مجدد نصب نموده و رمز 99999 را وارد نمایید .
GSM سیستم به هیچ کدام از درخواست ها عکس العمل نشان نمی دهد.
میزان آنتن دهی سیم کارت را از روی صفحه نمایشگر بررسی نمایید.در صورت وجود سیگنال آنتن , میزان شارژ سیم کارت را بررسی نمایید.در صورت عدم پاسخ استعلام شارژ , ممکن است میزان شارژ صفر شده و سیستم قادر به ارسال پیام نباشد. در این حالت سیم کارت را به روش شارژ برخط شارژ در صورت اطمینان از وجود شارژ , با کمک تکنسین سیم کارت را درون گوشی داده و ارسال و دریافت تماس و SMS را بررسی نمایید.
در صورت قطع برق 220V دزدگیر خاموش می گردد
ابتدا فیوز باتری را بررسی نموده . در صورت سالم بودن فیوز , صحت عملکرد باتری را از نظر ولتاژ و جریان مطلوب بررسی نمایید.
خروجی های فلیپ فلاپ در ساعات مشخص فعال و غیر فعال می شود
ساعت فعالیت خودکار در قسمت “خودکار” بررسی و با انتخاب گزینه Off فعالیت خودکار را لغو نمایید.
دزدگیر توسط کنترل خودکار فعال گردیده و سپس با ریموت غیرفعال نمی شود
در صورت فعال شدن یا غیر فعال شدن دزدگیر بوسیله “کنترل خودکار” شده, در یک بازه زمانی 60 ثانیه ای جهت عملکرد ایمن تر , فرمان بصورت مکرر توسط پردازنده تکرار می شود . در این بازه زمانی ریموت کنترل و صفحه کلید مجاز به فعالیت بوسیله کاربر نیست.
هشدار دینگ دانگ توسط منو فعال شده اما با تحریک زون , صدای دینگ دانگ پخش نمی شود.
این قابلیت توسط ریموت از راه دور قابل فعال و غیر فعال کردن است و احتمالا توسط ریموت در وضعیت”غیر فعال” قرار دارد. به ” صفحه 8 ” مراجعه نموده و این قابلیت را فعال نمایید .
ارسال پیام و تماس پس از تحریک شدن دزدگیر انجام نمی شود.
شماره مستر در سیستم ثبت نشده یا به درستی ثبت نشده است. به قسمت ثبت شماره مخاطب رفته و شماره مستر را در یکی از حافظه های 1 الی 4 وارد نمایید.
سیستم هر 10 ثانیه با پخش صدای بیپ ریست می شود.
دزدگیر فاقد سیم کارت است یا سیم کارت بدرستی در محل خود قرار نگرفته است.توجه فرمایید هرگز از دستگاه دزدگیر بدون سیم کارت استفاده ننمایید.
سیستم به فرمان های شماره مستر پاسخ نمی دهد
علاوه بر ثبت شماره مستر در محل اصلی خود, شماره مستر در حافظه مخاطب های سیستم هم ثبت شده که این کار باعث اختلال در عملکرد صحیح سستم می شود.شماره مستر را از حافظه مخاطبین حذف و فقط در حافظه شماره مستر(4~1) ثبت گردد.
تست شماره گیری از طریق خط ثابت صورت نمی پذیرد.
خط تلفن قطع است صحت وجود خط تلفن را از طریق LED Line واقع در کیبرد دزدگیر بررسی نماید.
در هنگام فعال و غیر فعال کردن دزدگیر صدای چریپ پخش نمی شود.
وارد نرم افزار شده و در قسمت “چریپ” گزینه آژیر داخلی یا خارجی و یا هر دو را انتخاب نمایید.
پس از تعویض شماره مستر سیستم به شماره مستر جدید پاسخ نمی دهد.
ابتدا یک شماره دیگر را به عنوان مستر ثبت کنید و مجدد تست نمایید. چنانچه نتیجه مثبت بود فرمان“حذف تمامی مخاطب ها”را ارسال کنید تا مخاطب های حافظه GSM پاک شوند.سپس مجدد شماره مستر را تغییر دهید
Error 100
شماره مستر اشتباه است یا وارد نشده است . وارد قسمت “ثبت شماره مخاطب” شده و در حافظه شماره (4~1) شماره مستر را وارد نمایید.
Error 105
رمز سیم کارت اشتباه است(رمز کوتاه و زیر 5 رقم است) نرم افزار را مجدد نصب نموده و رمز را بدرستی وارد نمایید . (99999)
Error 106 - Error 109
رمز سیم کارت اشتباه است. نرم افزار را مجدد نصب نموده و رمز را بدرستی وارد نمایید . (99999)